Livrare GRATUITA la comenzile peste 199 RON.

  • 0
  • ....

Transport si retururi

Hops Club (hopsclub.ro) va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:

  1. Livrare in Bucuresti - maxim 24 h de la comanda, Livrare in maxim 2 zile:
    • Intre 0 si 100 RON - 10 RON;
    • Intre 100 si 200 RON - 5 RON;
    • Livrare gratuita pentru comenzile mai mari de 200 RON.
  2. Livrare in Ilfov - maxim 24 h de la comanda, Livrare in maxim 2 zile:
    • Intre 0 si 400 RON - 10 RON;
    • Livrare gratuita pentru comenzile mai mari de 400 RON.

IMPORTANT: Comenzile cu livrare in Ilfov si Bucuresti pot ajunge de multe ori sa fie livrare in aceeasi zi.

      3. Livrare in weekend - Livrare in zilele de sambata si duminica, dupa orele 12:00:

  • Intre 0 si 400 RON - 20 RON;
  • Livrare gratuita pentru comenzile mai mari de 400 RON.

      4. Curierat: Sameday (1-4 zile), Livrare in 1-4 zile, Grila de calcul in functie de greutate

  • pana in valoarea de 100 RON a comenzii - 15 RON;
  • intre 100 si 300 RON - 20 RON;
  • intre 300 si 400 RON - 25 RON;
  • peste 400 RON - gratuit.

    Cost suplimentar in cazul platilor in sistem ramburs: + 5 RON

IMPORTANT: Suma de transport afisata pentru comenzile din afara Bucurestiului este informativa si poate suferi modificari. Clientul site-ulului hopsclub.ro va fi instiintat inainte de a-i fi trimis coletul cu privire la suma de transport care sufera aceste modificari.

IMPORTANT: In luna decembrie, fiind o luna in care companiile de curierat sunt foarte aglomerate, pot interveni mici intarzieri (intre 1 si 3 zile) pentru comenzile din afara Bucurestiului.

IMPORTANT: Comenzilor din afara ariei de acoperire a companiei de curierat, Sameday, li se mai percepe o taxa de transport suplimentara intre 15 si 50 RON (in functie de numarul de km suplimentari).

Comanda

Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.

Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

- neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;

- invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Vanzator, in cazul platii online;

- datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, cu invocarea unui motiv solid si suportând costurile de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat

– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese

In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea completa online formularul de retur ce se regaseste la adresa *daca va exista*

In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si ambalajul original alaturi de documentele care care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 30 (treizeci) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

- pentru Comenzile achitate cu card bancar -> prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;

- pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs -> prin virament bancar;

Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate.

Daca Bunul este returnat intr-o stare deteriorata (ambalaj uzat, documente lipsa), Bunul este considerat deteriorat și ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea Bunului in stadiul initial, dupa caz. Vom reexpedia Bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de catre Cumparator.